Belgrad

Pandemiden acaip sıkıldım. Lokantalar şunlar bunlar bir yana hafta sonu nefes almaya gittiğimiz yerler vardı onlari da özledim fazlasıyla..

Yelizle şöyle baktık Belgrad a 1 senedir gitmiyoruz. Hafta içi iş hafta sonu yasak derken kaldı öyle

Bu 19 Mayıs’ta firsatta bulmuşken hadi gidelim hem kahvaltı ederiz hemde yeşillik görürüz dedik

Valla çok iyi yaptık. Yolda da taş fırın simidimizi aldık. Oh miss

Özlemişim.

Uff diyet

Yine diyete başladım ya
Vallahi bıktım arkadaş. Senelerdir al ver al ver.

Yemek yemeyi acaip seviyorum . Müthiş duygu haha

Artik bir 10 kg vereyim normal kiloma döneyim diyorum. Başladım bakalım gayette iyi gidiyor ama şu an bu yazıyı yazarken bile açım 😦

Bu kez yine vereceğim ve söz veriyorum bir daha almayacağım

Yukarıdaki son akşam yemeğim. Bu kadar az yeyip hızlıca kilo vermemek için bir sebebim yok sanırım :))

Erdem Baran

Hey gidi Erdem Baran..

Hani derler ya “Kel ölür sırma saçlı olur, kör ölür badem gözlü olur”.. Bu adam bunlardan değildi. Gerçek anlamda iyi bir insandı. Bizim arkadaş çevresinde tartışmasız aramızdaki en iyi kişiydi.

Kansere yakalandı. Yenemedi. 2-3 senede aramızdan aldı götürdü.

Bu resmi ne zaman çekindiğimizi bile hatırlamıyorum..

Mekanı cennet olsun dediğim ve bunu içtenlikle söylediğim nadir insanlardan..

Allah rahmet eylesin. Hep özleyeceğim..

Ramazan

Şimdi herkes dindar olacak yine

11 ayda içlerindeki kötülükler Ramazanda silinecek sanki

En azılı günahkar arkadaşlarım bile bu dönemde garip şekilde kitleye uyuyor ve ben her sene şaşırıyorum

İnsanoğlu Rabbini kandırmaya çalışırken Rabbin durumu nasıl acaba

Kim bilir
Belki de tam resimde ki gibidir.🤫

Film(Ana)

Ne kadar gerçekçi bir film çok güzel çekmişler demiştim izlerken

Gerçek hayat hikayeseymiş. “Ana” karakterini canlandıran küçük kız Dafne Keen harika oynamış. Andy Garcia için zaten söze gerek yok.

Annesi hapiste babası terketmiş bir kızın, ekonomik olarak batmış komşusu ile yolunun kesismesi ve krizden çıkma planlarını anlatıyor (Tabi ananın sahteciliği ile)..

Kiliselerin dünyanın öbür ucunda yaptığı sahtekarlıklarada tanık olacaksınız..

Güzel film , tavsiye ederim

Web sitenizi WordPress.com ile oluşturun
Başla